onsdag, augusti 02, 2006

Inget internet

Skriver bara ett snabbt inlägg härifrån jobbet.

Som ni kanske märker har jag inte skrivit på ett tag. Det har INGET med mig att göra - jag mår toppenbra!! Jag har dock inte haft internet på en vecka. Det är strul med bolaget och de skickar inte ut någon tekniker förrän tidigast 15:e augusti fastän flera i huset har problem med både bredband och tv. Jaja, så är det i semestertider!! Den som väntar på något gott..

Ha det bra allihop så skall jag komma tillbaka så fort jag kan!!

Kramar
Heffa

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det låter bra! Jag har allt varit lite orolig, du vet jag har ju varit med förr ;)
11/8 är det förresten en vin och grillkväll inplanerad, men jag kanskr får smsa dig om det istället! Kram!

Anonym sa...

men va bra då vet vi varför vi får ha TÅLAMOD..he he..ha det gött!