söndag, augusti 06, 2006

"Jag är ju Prins"


Mitt internet är åter i bruk, två veckor tidigare än beräknat. Det lönar sig att ligga i! :D

Har varit hos Prinsen i helgen. Det har bara varit lungt och skönt. Mycket sol och bad! Idag var vi på marknad vi Sala Silvergruva. Dock blev det inte så mycket handlat, bara en härlig tvål, violpastiller (med tillhörande fin plåtask som jag skall använda till mina synålar!) och en kopp till Prinsen. På den var det en målad prins och texten "Jag är familjens Prins". När vi klev in i en liten presentbod pratade Prinsen om sin kopp och sade högt bland alla: "jag är ju Prins, det är därför jag har en sådan här kopp nu!" Flera vände sig om mot honom och log. Han har så rätt, han är en riktig Prins!!

Prinsen tjejkompis fyller åtta år idag så därför handlade han en Bukowski-nalle och en tvål till henne. Nallen håller i ett hjärta. "Bara för att jag tycker om henne." Så är han. Mycket känslosam och klok. När vi var och handlade igår stack han sin lilla hand i min och såg upp i mina ögon. Det värmde i mitt hjärta! Tänk att han är min!!

I morgon är det jobb. Trivs bara bättre och bättre. Det är bara jobbigt att jag är så trött hela tiden. Tur att det är så mycket att göra på jobbet så att jag inte behöver sitta och rulla tummarna. Det är förödande för mig just nu. Då får jag det svårt att komma igång igen och svårt att ta mig hem. Dock skall jag bara hem och lägga mig direkt i sängen efter jobbet i morgon. Egentligen är det Cooper-test med innebandyn men det klarar jag inte just nu. Dessutom hinner jag inte hem och byta om och äta om jag skall dit. Vi börjar redan klockan sju och jag är inte hemma förrän tidigast kvart över sex men resten av veckan skall jag ut och springa. Jag måste bättra på en icke-existerande kondition.

Nästa helg blir det träff med Prinsen igen. Då skall jag spela fotbollsturnering och gå på kräftfest!! Superkul!! Har inte spelat fotboll på mer än ett halvår!

Nu är det dags för sängen. God natt!!

//Heffa

2 kommentarer:

Baby sa...

Var skönt att höra att det "bara" var internet som krånglade. Och prinsen verkar ju vara en av de goaste ungar som har satt sina fötter på våran jord! Sicken pärla du har! Här är allt bra... Jag mår kanaske inte så bra men jag är glad :D

Kram

Business news sa...

When I read, I tend to let my thought wander, but this article kept me focused.  That's a real feat.  You did a good job.Its an expression of contempt, and may not even be in reaction to the targets actual physical appearance or anything she specifically did. heffa is an informal spelling and lazy pronunciation of the word properly spelled as [heifer].A woman who knows better than to do something, but does it anyway.