fredag, juni 01, 2007

Utmanad

Jag har tydligen blivit utmanad.

3 saker jag gör nu:
*Bloggar givetvis
*Lyssnar på "Trying to recall"
*Tittar på "Våra bästa år" (finns ingenting annat att titta på just nu förutom en massa tävlings-skit-program!)

3 saker jag kommer göra innan dagen är slut:
*Skratta när jag tar på mig byxorna för att de är alldeles för trånga över mitt skadade lår
*Åka pendeltåg!
*Tänkt minst 3 ggr på en mycket trevlig kille

3 saker som finns på mitt skrivbord: Räknas schäslongen där jag sitter?
*Två kuddar och en filt
*Nallen från distriktsköterskorna på vårdcentralen
*Datorn
Blev visst fem saker

3 saker jag inte förstår:
*Att man kan lyssna på en hel ljudbok och samtidigt veta vad den handlar om
*Citronsyracykeln (förstår litegrann men pluggade inte så mycket på den. Jensan kanske kan berätta!! *ler*)
*Att en motorcykel kan gå snabbare om man filar på topplocket (blev det rätt??)

3 saker jag kan:
*Shoppa!
*Sätta fötterna bakom nacken (haha, inte just nu bara!)
*Hoppa 1.60 i höjd!

3 saker jag inte kan:
*Gå över Västerbron utan att drabbas utav panik
*Spela fagott
*Operera en brusten blindtarm

3 saker jag vill lära mig:
*Spela gitarrackord (kan bara noter)
*Göra dubbelaxel i konståkning
*Tyska i pikstil

Jag utmanar:
Finula
Hannah
Pauline

//Heffa

Inga kommentarer: