tisdag, februari 26, 2008

ÖVNINGSKÖR


Ja, på allmän begäran har jag nu bestämt mig för att skriva igen men jag vet inte hur ofta. Det blir i mån utav tid.

Mycket har hänt sedan sist, först en del mindre roliga saker och sedan otroligt underbara saker!! Numera har jag ny adress och är sambo(!). Man träffar någon när man minst anar det brukar man säga och det stämmer verkligen. Min sambo är en vän till familjen sedan tidigare och jag är oerhört glad att det blev han och jag. Därav tidsbristen för att skriva här. Kanske inte helt sant men jag har många gånger tänkt att jag skall skriva ett inlägg och uppdatera lite men har inte riktigt kommit till skott. Andra saker kommer emellan - övningsköra, köpa ny bil, njuta utav mannen i mitt liv, storhandla, laga mat, gå upp och ned i trappan (blev tvungen att skriva det nu när jag har två våningar) och njuta lite mer utav mannen i mitt liv. Så finns ju familjen förstås och arbetet. Icke att förglömma golfen som jag har börjat med!! Min golfbag stoltserar jag gärna med!! Tv-spel har tydligen blivit en del utav min vardag också. Hmm... Kan nog bero på sambon som har en del inflytande.


Som ni kanske märker så är Heffa fullt upptagen med att övningsköra både i livet och på vägarna!! Lycklig är Heffa också!!!


//Heffa

8 kommentarer:

Inkan© sa...

VÄLKOMMEN tillbaka i bloggrymden och GRATTIS till kärleken:)
Så härligt det låter.
Ibland händer det något som startar en ny fas i livet. Å jag önskar dig allt gott och lycka.

Ta det lungt på vägarna -men som sagt övning ger färdighet och tänk på att skaffa en miljösnäll bil:)
Själv tar jag oftast tåget... he,he

Ska snart planera tågresa till havet igen (i väst)...

Anonym sa...

Tjoho! Välkommen tillbaka!

Grattis till kärleken!
Åh.. Jag börjar nästan drömma om att hitta någon jag också nu när så många andra pratar om det.. Kanske kanske ngn dag..

Kram!

Hannahbejb sa...

Åh! Vad kul med ett inlägg.:) Grattis till kärleken! Härligt att läsa! Lycka till med övningskörande! Kramkram

Pauline sa...

Åååhhh vad roligt att du skriver igen! Ses gärna snart! Har kvar ditt nr, har du kvar mitt? Kram!

Anonym sa...

Härligt att du är tillbaka och att du hittat rätt!

Anonym sa...

Hurra och välkommen tillbaka. Så kuuuuuul.

Och att övningsköra är så kuuuuuuuuuul.

Baby sa...

Kul att se att du är tillbaka! Har saknat dig =)

Själv har jag bytt ställe för jag orkade inte med alla som visste vart det fanns att läsa om mitt liv...

Kram

Duktiga Annika sa...

Det var på tiden.:)