måndag, augusti 24, 2009

Kärlek i stora lass


Det finns så mycket att skriva, så mycket att ta upp men jag orkar inte vara allvarlig! Istället tänkte jag prata om en kärlek jag har. En mycket STARK sådan. En kärlek som den andra kärleken Mannen aldrig kommer att förstå. Jag säger bara: STÖVLAR!! Oj oj oj.. Jag har redan hittat två par som jag vill ha. Ett par är från Jarmeus och de andra - hör och häpna - är från det fotriktiga Ecco! Tänk att Mannen inte kan fatta. Han tycker att det finns tillräckligt många hemma men han har missat en sak - mode kommer och går och så är det ju så att stövlar tappar formen. Även om man bara har haft de i en säsong. Och varför snåla med kärlek? Hur många vill inte leva med kärlek i överflöd? Det vill jag. Frågan är bara hur plånboken vill göra. Det finns mycket annat som behövs framöver. På ett sätt hoppas jag att jag kommer att omprioritera saker och ting då. Ännu mer än jag har börjat göra sedan jag träffade Mannen. Mannen fick mig att inse att tryggheten inte sitter i saker. Tryggheten sitter inte i döda ting. Tryggheten finns inom en. Tryggheten blir ännu starkare tillsammans med någon man älskar. Kanske bli den ännu lite starkare med ett par nya stövlar? ;D Dubbelmoral - vaddå?

I morgon kommer en liten liten krabat hit på övernattningsvisit. Så himla mysigt!! Gissa en som kommer att vara trötter på onsdag?




Träffade Prinsen i helgen. Han har blivit så stooor!! Idag börjar han i tvåan så syster yster köpte pennskrin, blyertspennor, suddgum, sax, limstift, linjal, pennvässare, samt en röd och en blå bläckpenna. Just det - icke att förglömma - en sten som det står "Jag älskar Dig" på.

//Heffa

2 kommentarer:

Moa - En magisk purt... sa...

Hej hopp! Kanske blir det lättare att få råd om du har lust att sälja dina prickiga strumpbyxor om du råkar ha strl L? :)

(Läste på en blogg att dina låg och skräpade)

Heffa sa...

Nä.. De är nog i strl S/m. Sorry.. Annars hade jag kunna skänka dem..