tisdag, mars 06, 2012

Ännu en gång..

Nu sitter jag i ett annat väntrum lååångt hemifrån och väntar på läkaren. Jag undrar om hinnan göra mig klokare och friskare. Jag HOPPAS att hon kan det. I 35 dagar har jag nu haft feber och det känns ju inte sådär jättetoppen. Bättre har man ju haft det! Tur att allt detta kompenseras av en gosig liten kille där hemma! Han har blivit så stor! Nu går det väldigt lätt att handla med honom eftersom han håller i sidan på kundvagnen nästan hela tiden. Likadånär vi promenerar - då håller han i vagnen! Tappar han taget för att han hittade nåt på marken så springer han ifatt och tar nytt tag i vagnen. Det är mammas kille det!!

Det byggs tydligen om här. Ljudnivån är allt annat än låg eller normal. Tur man är van!

Nähä, nu ska jag sitta och andas lite i lugn och ro innan det är min tur! Har man tur är det kanske Dr Rabel ovan som tar emot!!

//Heffa

Inga kommentarer: