måndag, februari 27, 2012

Blogg från väntrummet..

Jaha, då var man här på vårdcentralen igen. Remiss är skickad till infektion på KS men de har inte hört av sig än så då ville VC att jag skulle komma tillbaka. Dag 27 nu med feber och jag börjar bli riktigt less. De är ganska säkra på att det är ett virus. De har dessutom uteslutit att det skulle vara något med lever, hjärta eller hjärna.

Igår sålde vi vår första vagn. Inte ens fem minuter hann den ligga ute på blocket! Skönt! Vet att den är populär och svår att få tag i men inte trodde jag det skulle gå så här lätt. Kunde nog lagt pä en tusenlapp till på priset. Men men! Lätt att vara efterklok! Douglas däremot ville inte släppa vagnen. Han lade sig i liggdelen och ville inte komma upp. Lite senare när vi var i källaren fick han syn på min gamla liggdockvagn och sen var det kört! Han drog runt p sin Docko och pysslade om den, kramade den, hyssjade den och vinkade till den. Han somnade med den också och hade med sig den till dagis idag. Jag fick INTE röra den!

Nä, nu hoppas jag på att det är min tur snart. Ogillar starkt VC:s system med drop-in på deras lättakut som varar en timme med begränsade tider :( Man måste sitta här minst 45 minuter innan för att vara säker på att få en tid..

//Heffa

1 kommentar:

Anonym sa...

Heffa! Hur har det gått??? Stor kram!
Hanna (hjärtligt)