onsdag, augusti 16, 2006

3-utmaning

Blev bara tvungen att skriva en gång till idag!

Jag har nappat på qi:s utmaning om 3-saker:

3 saker som jag gillar·
*att befinna mig i stunden och njuta utav den
*empati
*Prinsen!!

3 saker som skrämmer mig och som jag tycker illa om·
*spindlar
*egocentrism (bra i lagom mängd dock!)
*ovisshet

3 viktiga saker i mitt rum·
*mina fotografier
*Eddie (min Nalle)
*all litteratur

3 slumpvis valda fakta om mig·

*älskar att lära mig nya saker!!
*tycker om bilar och kan nästan alla märken
*ogillar öronspolningar

3 saker jag vill göra innan jag dör·

*hoppa bungyjump
*skriva en bok (precis som qi!)
*hålla tal på Prinsens bröllop

3 saker som jag kan göra·

*dra en kondom genom näsan och dra ut den genom munnen
*städa
*prata i det oändliga!

3 saker som jag inte kan göra·

*se på när andra far illa
*köra på bakhjulet med cykeln (fastän jag försökte som liten)
*bakåtvolt på studsmattan, bara framåt

3 saker som jag säger mest·

*okej
*"Hur länge har du haft feber?"
*"Kan du vänta lite?"


3 kändis”förälskelser”·

*Dr Carter
*Samuel Fröler
*Thomas Ravelli


Utmaningen går vidare till dem som känner sig manade!

//Heffa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kondom genom näsan?..hmm?? Du som är anatomiskt utbildad..där ska den väl iallafall inte vara?? Ha en bra dag!

Heffa sa...

Hur tänker du nu? ;D Okej då.. Spaghetti eller godisremmar går lika bra.