tisdag, augusti 22, 2006

Än ett litet tag är den kvar

Menar sommaren. Vill inte att den skall ta slut. Vill ha solen och värmen kvar. Vill se alla människor ute med liv och rörelse. Inget ont om hösten. Soliga höstdagar med alla dess färger är underbara och jag älskar att gå och sparka bland löven. Då befinner jag mig i ett lyckorus! Fast hösten för också med sig det allra mörkaste och ger många människor depressioner. Tack och lov för att jag är skonad från sådant.

Det är Prinsen på bilden. Han badar vid pappas jobb. Modig är han som vågar hoppa fasän han är så liten.
I morgon är det mycket att göra. Tiden räcker inte riktigt till just nu och dagarna på jobbet blir förstörda av allt tjafs från makterna för att de alla har olika rutinera som vi vägrar lära oss. ALLA skall ha samma rutiner och jag har inte studerat i tre år för att lära mig hänga tavlor rakt. Om en tavla hänger snett kan makterna ropa på en sköterska för att hon skall hänga den rakt. SKANDAL!!

Nu är det dags för sängen. Det blev bara tre timmars sömn inatt.

//Heffa

Inga kommentarer: