söndag, mars 11, 2007

Bloggutmaning

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag är FOBISKT rädd för spindlar, även den allra minsta.

2. Förr i tiden kunde jag alla reg.nr på de som jag kände och hade bil.

3. En gång fick jag äran att spela i globen med en "Nordman-kopia" och hade repat och så. Dagen innan fick jag panik och sade att jag inte kunde vara med på spelningen för att jag hade en viktig fotbollsmatch. Jag var 14 år.

4. Sist jag räknade mina skor var de över 60 stycken och jag har köpt MÅNGA MÅNGA efter det.

5. Jag har opererat ensam på en närstående och sytt (annars hade han gjort det själv med en kökskniv. JAG gjorde det i alla fall sterilt även om jag inte har den behörigheten).

6. I Thailand åkte jag motorcykel i 110 km / tim i kjol och linne utan hjälm.

Jag utmanar:

Hanusi
Pauline
Prinsessan Min
Tinnitussan
Kerstin
Sessan

5 kommentarer:

Anonym sa...

Motorcykel i Thailand är verkligen rätta takter!!!!

Har lagt till ditt namn också i efterhand då jag redan gjort utmaningen :-)

http://tinnitussans.blogspot.com/2007/03/utmaning-besynnerligheter.html

ha det bäst!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Hallå tjejen..hur är det med dig? Ta hand om dig & kissen..så du orkar med lite vinare snart när det blir dax att va ute ;)
*kram*

Anonym sa...

Vill bara säga Hej! Mitt universum snurrade så orytmniskt att jag valde ett nytt:) Och har uppstått som en blåhake i vår märkliga natur...

Ha det bra - utmaningar ( som jag avskyr)eller inte.

Inkan
http://blaafaagel.blogspot.com/

Hannahbejb sa...

Hejhej! Hoppas det är väl med dig och att du orkar njuta av våren!:) För ni har väl vår nu? Här skiner solen!:) Kram

Thérèse Eriksson sa...

heffa! var är du? bloggvärlden är en underbar blogg kortare när du är borta! jag hoppas det inte hänt nåt, utan att du bara njuter av vårsolen, eller möjligen jobbar häcken av dej lite mer än vanligt ;)
*kram