tisdag, mars 27, 2007

Positivt

Heffa, min Heffa.
Heffa, jag slutar aldrig hoppas och jag slutar aldrig tro på dig. Jag vet att du kan klara det här och jag vill att du också ska veta det. Du betyder så himla mycket för mig och jag vill aldrig förlora dig. Jag ÄLSKAR dig enormt, ska du bara veta och jag saknar dig mest! <3


Dessa ord står att finna i min fostersysters blogg och de värmde verkligen! Idag har det hänt en hel del positiva saker; solen sken och det var underbart skönt, jag träffade "Mumin", Tottes bajs
är fast och mörk igen och han har inte kräkts en enda gång, jag har fått en massa positiv respons från patienterna och när jag kom hem låg deklarationen i brevlådan som förkunnade att jag håvar in sex tusen före midsommar! *suck* Det sista sög verkligen musten ur mig!! ;D Jag dansade och hoppade och nästan skrek! Jag som var beredd på att få betala in som jag gjorde förra året. Ibland skall man ha tur!

Mumin är stor och fin. Hennes mage växer och hon ser alldeles sprickfärdig ut! Vi fick en trevlig dag och en LÅÅÅNG pratstund efter jobbet. Precis sådan där som man behöver lite nu och då. Tackar så mycket! Skönt att ha Dig som vän! Längtar redan efter att Du skall komma tillbaka till jobbet!

Igår träffade jag Finula. Jag fick en fin sjal som hon hade köpt i Marocko (yes, hon har nyligen varit där och jag är inte ett dugg avis ;D).Vi gick en promenad och var ute och åt. Sedan satt vi på min framsida och drack cider och kaffe till in på natten (nästan i alla fall). Mysigt! Som tur var så hade jag spelat in "Cityakuten" så den tittade jag på vid ett i natt och klev upp kvart i fem. Gissa hur pigg jag är? Inte mycket men jag tänkte ändå titta på filmen "Harrys döttrar" om en stund. Inte dags att sova än fastän jag är så trött så trött.. Kroppen tycks aldrig vilja sova nu för tiden.

Min lillasyster fyller 18 år på torsdag så jag har inhandlat presenter till henne. Som jag själv skulle vilja ha. Jaja, jag har väl så att jag klarar mig. Hittade dock en beige tunika/kofta till mig själv i alla fall. Tyckte att det behövdes lite påfyllning i mina garderober.

Nä, nu dags för en dusch!

//Heffa

2 kommentarer:

emmhah sa...

Åh, vad jag älskar dig Malin. Du är för bra för att vara sann! <33

Anonym sa...

grattis till att du får tillbaks på skatten och att du hittade en fin tunika!