tisdag, juni 26, 2007

Bakont

Idag har det cyklats. Långt. Heffa har ont i rumpan. "Och jag har ont i snoppen." Stackars lilla Prinsen! Vi cyklade först till badet via affären vilket blev cirka fyra kilometer. Sedan hem igen. Snabbt hänga upp kläderna för att sedan cykla vidare till min mamma, tre kilometer till. Minst. Därefter hem med en omväg till centrum. Cirka fyra kilometer till. Prinsen var oerhört tapper måste jag säga! Envis är han också, han ger inte upp i första taget! Kul att han har något efter mig!! Måste bara tillägga att min höft och ryggen påminner mig om att de finns till efter ridolyckan. Det gör ont lite smått efter allt cyklandet, inte bara i rumpan.

I morse "råkade" Totte ramla i poolen. Jag misstänker att Prinsen hade ett finger med i spelet. :D

Tittade på Underbara älskade i natt. Jag grät. Nä, jag snarare HULKADE från typ minut ett. Den är en utav de bästa filmerna jag har sett - måste nog placera den som nummer ett till och med jämte Så som i himmelen. Och NEJ, det har ingenting med Mikael Nyqvist att göra. Faktiskt. Filmen var oerhört gripande och fångade mig från första stund.

På fredag börjar serien Tre kärlekar med Samuel Fröler. Så fredagarna framöver är heliga.

Nu skall jag krypa ned bredvid min sovande Prins och försöka sova lite. Har inte riktigt fysiskt hämtat mig efter filmtittandet inatt. När jag vaknade i morse (tidigt som vanligt) kände jag mig lite lätt småbakis, som om jag pimplat ett par flaskor vin. Inte såg jag ut som Törnrosa under ögonen precis!

//Heffa

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars lille Totte ;-)

Och Prinsen verkar vara världens mysigaste...

Hanna sa...

Klart vi ska ses snart! Hur ser nästa vecka ut?

hhh sa...

Ja se ungar ;)...han tyckte väl att Totte behövde bada? ;)
Gnida sadel är ingen höjdare vissa dar..särskilt nån dag efter det att man cyklat så där mkt :)
Hoppas allt är ok? *kram*

emmhah sa...

ååh stackars totteloppe, och busiga jonas ooups liksom. :P
han var så mysig idag, din prins.
vi hörs & ses, kram! <3

Inkan© sa...

Å va bra att du påminner om "Tre kärlekar" - Jag såg serien när den gick första gången och tyckte mycket om den då.
Undrar om jag tycker om den igen? Jag måste titta.

Hannahbejb sa...

Hej!:) Kul att läsa om vad du har för dig! Har du mycket semester i sommar? Jag jobbar imorgon och sen ska jag vara ledig i två veckor. Sååå skönt! Fast iofs ska jag gifta mig och flytta! Pust, så det blir inte riktigt några slappardagar! Ha det finast! Kram

Kerstin sa...

Åh, stackars prinsen...

Business news sa...

I have been  inspired by this article. It's thought-provoking, fascinating and worthy of a positive comment. This  content is superb and deserves a top rating. Its an expression of contempt, and may not even be in reaction to the targets actual physical appearance or anything she specifically did. heffa is an informal spelling and lazy pronunciation of the word properly spelled as [heifer].A woman who knows better than to do something, but does it anyway.