fredag, juni 29, 2007

Saknar min Prins..


Undrar om jag har kysst många grodor i mitt liv med tanke på att jag har en Prins och Prinsessa vid min sida. Eller så kanske jag hade tur och bara behövde kyssa två stycken. Apropå tur så köpte Prinsen en magisk runa på Gunnes Gård igår. Gunnes Gård är en vikingaby som man kan besöka och där det finns diverse djur. Så nu tror Prinsen att om han bär denna runa runt halsen kommer han att få tur och mycket kärlek. "Kanske kommer jag att drömma mycket om dig och mamma också", sade han igår kväll när jag skulle natta honom. Åhh, jag smälter när jag får höra sådana ord!! Det där med tur vet jag inte riktigt om det stämmer för honom. Igår cyklade nämligen jag, Prinsen och min fostersyster till sjön och badade. Jag och fostersyster skjutsade varandra men på hemvägen skjutsade jag Prinsen. Tyvärr fastnade han med foten i hjulet fastän ideliga rop om att hålla ut fötterna. Han skrapade av en del skinn och foten svullande lite. I morse var det lite blått men han tycks ha klarat sig bra. "Om jag inte hade haft runan kanske jag hade skrapat upp hela benet." Tur att han kan se saker från den ljusa sidan!


Prinsen åkte hem i förmiddags och jag saknar honom. Saknar hans skratt och hans ständiga frågor (det trodde jag aldrig att jag skulle sakna!). Jag saknar hans vackra ögon och att få sova bredvid honom. I morgon kommer jag att vakna alldeles mol allena. Han berör mig oerhört, min Prins! Älskar Dig, nu och för alltid..


Såg Underbara älskade igår och även en gång till idag tillsammans med fostersyster. Jag grät. Igen. Dock ljög jag lite tidigare - det var inte från minut ett jag började gråta det var minut fyra! Jag älskar filmen och jag avgudar Mikael Nyqvists rollgestaltning. Ensamhetens hav har varit på repeat i många dagar nu och även på mp3:n. Ringsignalen på mobilen är också ändrad. Snacka om att vara besatt!


//Heffa

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å så fina ni var i gult båda två!

Har inte sett filmen ännu. Måste göra det...

Hannahbejb sa...

Vilken fin bild på er två!:) Såg Underbara älskade häromdagen.. och tyvärr var den inte så bra som jag hade hoppats. Efter Så som i himmelen hade jag sådana förhoppningar.. och så föll den lite platt. Tyckte inte det hände så mycket. Svårt att förklara.. Eller så berodde det på att Tommi satt bredvid och suckade och ville att filmen skulle ta slut. Det ska vara rätt sällskap när man ser sådana filmer också. Jaja, nog tjötat. Hoppas du får en fin helg! kramis

qi sa...

Vilka kärleksfulla ord till din prins, vackert!

Jag vill också se Underbara älskade och gråta så där från minut fyra. Det är så skönt att gråta ibland...

finula sa...

Såg underbara älskade igår.. det var en väldigt vacker film.. :)

kram

Inkan© sa...

Ni två är så söta...vilket syskontycke! Det måste vara härligt att ha en lillebror också -Jag har jag bara äldre bröder tre stycken;
Men en är den bäste som finns:)

emmhah sa...

Jag tog bilden (a) och tycker också att den är väldigt fin. Nu i min blog kan du få bilden på dig och mig om du ville ha den. :) Tack för senast Malin, jättemysigt, måste göras om snart! Älskar dig så mycket! <33