måndag, juni 25, 2007

Drake


Jaha, snart är även denna dag slut och den har varit oerhört innehållsrik. Fem timmar spenderades på centrum tillsammans med storerbrors flickvän och tillhörande Vincent. Det åt och dracks och shoppades och åts igen. Sedan kom storebror dit med en kompis.


Innan vi kom fram till centrum började det regna och fastän vi hade paraply så blev vi genomvåta. Dock var regnet varmt så vi behövde aldrig frysa.


I morse bada Prinsen i poolen, kallgraderna till trots men mysigt var det att sitta där ute och äta frukost och titta på honom. Han har även bekantat sig med vattnet nu ikväll och även gjort mig mer välbekant med de kalla dropparna. Det var efter att vi hade varit ute med draken som han stänkte ned mig rejält. Hämnden är ljuv!!! Nä då, något sådant skulle jag aldrig kunna göra! I alla fall så lyckades vi få upp draken mer än 30 meter och han var så stolt!! Om ni tittar på fotot så ser ni något rött på marken som är Prinsen och draken mot det blå.


Heffa har fått agera syster i dubbel bemärkelse idag. Prinsen gjorde illa sig på en kokosnöt så det blev till att tvätta och lägga om. Tur att syster har plåster med Disneyfigurer på!! Han hade tur, det blev inget utav mina berömda spritomslag!! ;D


Prinsen är himla bra på att luras. Hela tiden. Han lurade i mig, min bror och hans flickvän att Prinsens mamma hade kört för fort, åtta kilometer i timmen för att vara exakt, och hade förlorat körkortet och skulle således behöva åka tåg till jobbet i fyra månader. Vem kan låta bli att INTE tro på något sådant? Jaja, livlig fantasi har han i alla fall!!


Ack, nu är syster trött och behöver varva ned. Det är många dagar kvar! Tyvärr kommer jag inte att hinna läsa så många bloggar den här veckan men jag läser ikapp på fredag - var så säkra!!


//Heffa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten busig Prins ;-)

emmhah sa...

Haha, han är busig på alla sätt och vis. Jag önskar jag kunde komma, jag hoppas att jag hinner, men jag har blivit förskyld och ska ju kanske åka iväg med Canalj. Men vi får se. Sköt om er. Älskar dig, kram! <3

Business news sa...

I have been  inspired by this article. It's thought-provoking, fascinating and worthy of a positive comment. This  content is superb and deserves a top rating. Its an expression of contempt, and may not even be in reaction to the targets actual physical appearance or anything she specifically did. heffa is an informal spelling and lazy pronunciation of the word properly spelled as [heifer].A woman who knows better than to do something, but does it anyway.