onsdag, augusti 12, 2009

"Beroendeframkallande"

Just det.. Beroendeframkallande stod det på en annons inne på fejjan. Nu ska ni få höra: DET HANDLAR OM EN MENSKOPP!! Visst, det kan väl vara bra och praktiskt. Kanske något man borde testa. Nu till det VERKLIGA problemet: ska man välja den finska eller kanadensiska? Eller varför inte engelska Mooncup? Snacka om huvudbry.. Kanske en tygbinda för att värna om miljön? Säljs i 3-pack. Hur miljövänligt det nu skulle bli. Antingen får man tvätta j-ligt ofta eller komma på den smarta lösningen att vända dem utochin. Då kan man använda dem 6 gånger!! Är ni inne på att beställa dessa så kanske jag skall passa på att slå ett slag för tygtrosskydden - med vingar som fästes under trosan!! Ojojoj.. Undra om jag skall ta patent på tygtampong!! Yummie!!

Läste om tvättråden. Det finns en snabbtvätt. Puh vilken tur! OBS - snabbtvätten är bara för dig som inte bryr dig om fläckarna på insidan! Årets "MÅSTE-HA"!

Nä, tacka vet jag Libresse eller O.B. eller liknande. Jag är ingen miljökämpe men jag är f-n mån om min kropp!! Saker som kommer ut ur kroppen vill jag för det mesta spola ned. Inte lägga tygbindor i blöt.. Uäk!!

Sen så är det det här om "platt-tv". Som inte är platt-tv längre utan TJOCK-TV!! En platt-tv är bara 3 mm och en 11 tums platt-tv går för det nätta priset 20.000:-! Typ gratis!! Okej, om vår "platt-tv" är tjock-tv - vad är då vår TJOCK-TV? Gravid? Nä, spanar på den men kan inte hitta någon bulle. Inte heller tycker jag att platt-tv:n i sovrummet har gått upp i vikt. Fast vem vet, kanske har ätstörningarna spridits vidare till teknikprylarna..

//Heffa

Inga kommentarer: