onsdag, augusti 12, 2009

Trotjänaren har gått hädan


Min käre trotjänare SonyEricsson har nu vandrat vidare. Istället har en NY SonyEricsson promenerat in i mitt liv. 8.1 megapixlar. Bättre bilder till bloggen! Och förhoppningsvis med mer välfungerande knappar. Vet ni vad?! DEN ÄR ROSA!! Egentligen är det viktigare med färgen än med allt annat. Rosa - kan det bli bättre! Rosa vagn skulle också vara fint. Det tycker inte fästmannen och absolut inte om vi skulle få en son. Kan inte förstå det.. ;D Nä, jag är inte gravid. Jag hoppades in i det sista men någonting kom emellan. Typ mens eller nåt.. Suck.. Men men.. Den här månaden kan det ju i alla fall inte gå sämre!!

Dagen har inte erbjudit så mycket. Tog mig ut på egen hand för första gången på flera dagar. Magen har spökat lite men nu är jag på uppgång! Blir en sista lugn dag i morgon. Och ännu lugnare blir den än vad jag hade trott då fästmannen tog hand om det stora diskberget efter grillmiddagen. Pappa kom förbi! Trevligt trevligt! Så nu skall jag bara vara ned och krypa ned i sängen med en bra bok. Och drömma sött! Eller nåt..

Jag följer en blogg. Följer den intensivt. Flera gånger om dagen. Den bloggen får mig att skratta. Jag ÄLSKAR bloggarens knivskarpa kommentarer och betraktelser. Han är helt enkelt genial!! Han är slugare än slugast!! http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/
Läs och skratta och njut! Kan inte förstå att han inte fick fortsätta med den förra bloggen. Jag älskar hans råa humor!! Han kan skämta om allt och det är helt okej. Han får det otillåtna att bli tillåtet. Hur många kan det?!

Som typ varje människa så är även jag medlem i fejjan. TACK GODE GUD FÖR FEJJAN!! Fejjan ger mig daglig inblick i arbetet, jag missar ingenting!! Jag kan sitta här framför dumburken och få reda på vem som strular med vad, hur många maskiner som fungerar (eller inte fungerar) och vad som serveras till fikat. Man kan till och med hur många dagar en del har kvar på sin semester! Tänk att få sina dagar på nedräkning!! Eller hur många minuter det är kvar till dess att man skall kissa på stickan!! I LÖÖVE IT!!

Nää, nu skall jag spana in sängen. Kanske finns det nåt spännande där?!

//Heffa

P.S. Brorson nr 2 gör entré på bloggen. D.S.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du börjat blogga igen. Gillar verkligen att läsa det du skriver. Du är duktig på det. =)
Kramar Ulrika