måndag, augusti 17, 2009

Jag lever i skräck!

Min tanke idag på morgonen innan jobbet var att softa - titta på tv och dricka kaffe. Ville se lite uppdateringar angående friidrotten. Tittade på tv en liiiten liiiten stund. Sedan skar det sig rejält i mina öron. En utav våra forna sprinters satt med på Nyhetsmorgon. Borde inte vara så konstigt med det. Hon fick frågor, rullade lite med ögonen som om "men ahh, vad lätt" och dröjde en stund med svaren som var något IQ-befriade. Nä - HELT IQ-befriade. Jag började känna mig något obekväm i soffan och ålade mig fram och tillbaka. Sedan började hon sitta och vicka på huvudet som om hon vore en blåst blondin. Jag vet inte hur snabbt jag fick tag på fjärrkontrollen för att byta kanal och sätta mig själv i säkerhet. Nu sitter jag tryggt på kontoret. Tänker smyga förbi tv:n nästa gång. Hon kanske fastnade i rutan och jag vågar inte utsätta mig för hennes uppenbarelse igen. Jag lever i skräck!

När vi pratar blondiner kan jag inte låta bli att länka till en annan smart sådan. Hittade den på Alex Schulmans blogg. Jag kan inte tro att det är sant men det är det tydligen.
VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE!!!



//Heffa

P.S. GRATTIS Usain Bolt!! D.S.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mohohahahaaaa, är hon seriös??!!!

Roligaste på länge...

Jensan sa...

Hon kan inte ha så högt IQ... Hur kommer man ens på tanken...?