torsdag, mars 25, 2010

Det vore väl för underbart?!

Jaha, då har man varit på lönesamtal. Eller lönesamtal och lönesamtal.. Vi har pratat lönekriterier och att jag uppfyller dem. Några siffror eller nivåer pratades det inte om. Det är väl som vanligt: "Vi har en väldigt liten budget i år." Undrar om de får provision på att säga det?! Dessutom hade jag en del annat att ta upp som hon inte hade gjort fastän hon SAGT att hon hade gjort det. ANDAS IN, ANDAS UT, ANDAS IN.. Bli inte upprörd nu! Tänk på bebisen! Inte blir man väl lyckligare om man har pengar? Lyckan sitter ju inte där! Jag har Douglas och jag har min älskade. Jag har hälsan och jag har ju körkort och bil!! Kan man få bilen att gå på kärlek en månad till dess att LÖNHELVETET RÄTTAS TILL?? För inte görs det en extra utbetalning och eftersom Försäkringskassan inte har varit informerad om min sjukskrivning så kommer inga pengar därifrån heller förrän slutet på nästa månad. Livet är underbart!! Vem är det jag försöker lura? Jag går då inte på det i alla fall..

Det var i vilket fall som helst skönt att träffa kollegorna igen. Utav "den flygrädda Ennu" fick Douglas en bajsbok som vi har pratat om. TACK kära du!

Till middag blev det våfflor. Andra gången på drygt en vecka men SÅÅ himla gott!

Douglas är på sprattelhumör och sparkar lite hit och lite dit och gör illa mamma ibland. Känner han av att jag har varit rasande måntro?



Brorson nr 2.


//Heffa

P.S. 97 dagar kvar!! D.S.

Inga kommentarer: